sobota, 4 lutego 2012

Dziękuję ; )

Cześć : D
Dziękuję za wszystkie zdjęcia i filmik a mianowicie tylko jeden : ( Ale moja koleżanka i jeszcze ja jesteśmy wiec są już 3 osoby na walentynki TYLKO . Proszę wysyłajcie na walentynki filmiki bo jest naprawdę mało  czasu ( do 9 lutego ) owszem jest w tym trochę mojej winy bo dopiero wczoraj was o tym poinformowałam : < Przepraszam : (
Mam nadzieję ,że walentynki wypalą ... więc proszę polecajcie tego bloga bo im więcej ludzi będzie o nim wiedziało tym więcej akcji będzie odnosiło sukces : ) A mam dużo pomysłów ale żadnego nie zrealizuje bez was !
Co do urodzin nie jest najgorzej ; ) Ale jest i tak mało zdjęć ... w tym nie ma ani jednego filmiku z życzeniami : ( jak tak dalej pójdzie to tylko ja bd mówić te życzenia dla Justina ; <  Pamiętajcie ,że jeżeli będą tylko zdjęcia to będzie to NUDNE czyli zwykłe ; P ... a jeżeli chodzi o śpiewanie to są 3 osoby : ) Czyli raczej śpiewnie może wypali jak nikt się nie dołączy to bd tylko 3 osoby : < No ale to zawsze coś : D
 Mam nadzieję że nikt nie zrezygnuję : )
PROSZĘ WAS JESZCZE RAZ POLECAJCIE TEGO BLOGA WSZYSTKIM BELIEBERS ! NIECH BĘDZIE NAS JAK NAJWIĘCEJ ! BO JEŻELI JUSTIN ZAUWAŻY NASZE STARANIA TO BĘDZIE WIĘKSZA SZANSA NA TO ,ŻE NAS ODWIEDZI ! : D a przecież każdej na tym zależy nie ? ; >

Dziękuję za każde polecenie tego bloga : *
Dziękuję także za każde zdjęcie a jeszcze bardziej za filmik jesteście wspaniałe ; *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz