piątek, 3 lutego 2012

Hej : )

Hej mam na imię Wiktoria mam 14 lat .
Moim marzeniem jest spotkać Justina : D
Mam mnóstwo blogów z których tylko jeden okazał sie sukcesem ale i tak cieszył się nim bardzo krótko ; <
To jest mój pierwszy blog na " blogspot " mam nadzieję ,że wam się spodoba ; )
Będę organizowała tu mnóstwo konkursów ,zabaw ,filmików ( na urodziny ,walentynki itp. wszystko dla Justina ) i tym podobne akcję ; ) O wszystkim bd was tu informować.
Może zadajecie sobie pytanie po co to chce robić ? Otóż odpowiedź jest bardzo prosta przecież CHCEMY JUSTINA ŚCIĄGNĄĆ DO POLSKI ! Właśnie mam nadzieję ,że te wszystkie akcję nam w tym pomogę ALE żeby je zrealizować to potrzebna jest wasza pomoc. Jeśli wiec chcesz mieć później świadomość ,że to właśnie miedzy innymi dzięki TOBIE Bieber przyjechał do Polski to bierz w tych akcjach udział : )
Mam nadzieję ,że spodoba wam się blog i przeprowadzane na nim różnego rodzaje akcje i pomysły : D
No więc co ZACZYNAMY ! Liczę na waszą współpracę ; )
Proszę polecajcie tego bloga niech jak najwięcej ludzi bierze udział w akcjach pokażmy że Polskie fanki są najlepsze ! : )


WAŻNE !


belieberkifilmik@onet.plTo mój e-mail na który będziecie mogli wysyłać pytania ,potrzebne rzeczy do akcji ( zdjęcia nagrania itd. )
mój Twitter : @SwagBiebsPL

P.S Jest akcja ! Na filmik urodzinowy dla Justina ! Ale więcej o nim w następnej notce ; P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz