poniedziałek, 6 lutego 2012

PROSZĘ !

HEJ !
Jest coraz mniej czasu !
Dzisiaj wieczorem wam napisze do kiedy są walentynki a do kiedy uro ...
Jak na tą chwilę walentynki mają tylko 10 % na to że uda mi się je zrealizować bo mam tylko 3 nagrania : / ... A co o urodzin mam na razie tylko 15 zdjęć : /
UWAGA !
Odwołuje :
-śpiewanie
-życzenia ( filmik )
Dobra nie ma co odwołuje WALENTYNKI : <
Przepraszam was jak najmocniej jest mi naprawdę przykro ... to wszystko moja wina :(
Za bardzo się pośpieszyłam ... te walentynki to był fajny pomysł ale za późno wam o nim powiedziałam ale OBIECUJE wam ,że za rok one się odbędą tylko wtedy gdy będę widzieć ,że dużo ludzi czyta tego bloga więc proszę POLECAJCIE go .... bo ja nie piszę go dla siebie tylko dla was bo chcemy połączyć siły nie ? :)
UWAGA !
W zamian za życzenia ( filmik ) ... możecie wysyłać mi :
- życzenia po angielsku ale pisemne ,że dziękujecie mu za wszystko składacie mu wszystkiego najlepszego możecie też umieścić cytaty z tekstów piosenek  : )
Może będzie nas więcej : )
+ przypominam e-maila : belieberkifilmik@onet.pl
Proszę wysyłajcie jak najwięcej zdjęć ( można parę swoich zdj !: ) ) i tekstów : D


Dzisiaj wieczorem może dodam kontakt GG , TT itd : ) A jak nie to raczej jutro ; P


P.S chciałam podziękować Wiktorii K za to ,że tak się zaangażowała : *  Wysłała mi wszystko co można było : zdjęcia ,życzenia ,filmik na walentynki i zgłosiła się do śpiewania : ) Dziękuję  : *


Oczywiśćie dziękuję WSZYSTKIM którzy polecają bloga ,wysyłają materiały i pomagają dziękuję # muchlove ! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz