piątek, 3 lutego 2012

Filmik na urodziny Justina !

CZEŚĆ ! : D

No więc mam dla was pierwszą akcję która dotyczy urodzin Justina : D
Chce zrobić dla niego filmik z Polish Beliebers ; ]


ZASADY :
- Wysyłacie zdjęcia na mój e-mail (belieberkifilmik@onet.pl) - fajnie by było gdybyście umieściły tam napis typu : Happy B-day Justin ! Fajnie gdyby ten napis widniał na kolorach polski : ) Ale jeżeli nie macie takie możliwości to moze być po prostu przerobiony on w programie i napis może być na zdj : )
 
-Kto chce może złożyć osobiście życzenia Justinowi wysyłając mi filmik ( tak do 20 sek. ) oczywiście po angielsku ! To nie jest obowiązkowe ale fajnie by było ; )
 
-Ja z moją koleżanką będziemy śpiewać Happy B-day przyłączycie się ? : D napiszcie mi na e-maila czy byście chcieli i ja wam napisze cobyście zaśpiewali tzn jedna osoba Happy B-day a druga - to you ... no i tak dalej a na końcu wszystkie krzykniemy Happy B-day Justin : ) Podzielimy się na rolę tylko napiszcie kto jest chętny ; ) ( możecie sobie też wybrać co chcecie śpiewać : ) )
NIE MUŚCIE POSIADAĆ TALENTU MUZYCZNEGO po prostu zaśpiewajcie ; ) Justin będzie zadowolony na pewno ... a my się wyróżnimy i bardziej zaistniejemy  ; )

 CZYLI TAK  :
Wystarczy tylko zdjęcie z napisem ale jeśli chcesz odegrać większa rolę to te dwie ostatnie propozycje : D
Jeżeli na to śpiewanie nie zgłosi się wystarczająca liczba osób to nie wypali : ( Więc piszcie o tej akcji gdzie się da : ) Z góry dziękuję : *

P.S Zrobię wszystko aby Justin zauważył nasz filmik : )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz