piątek, 10 lutego 2012

KONTAKT : )

Siemka  : )
Sorry ,że nic nie pisałam tak długo ale to nie dlatego ,że mi się nie chciało a dlatego że próbowałam tego bloga trochę ulepszyć : ) Ale mi nie wyszło ; P jeszcze się postaram o to ; D
Miałam dodać kontakt a więc go dodam : )
GG - 17529289
TT - SwagBiebsPL
Formspring - http://www.formspring.me/keczot  
E-mail - belieberkifilmik@onet.pl Mam jeszcze fan club na NK xd
Jak chcecie fejsa ,link na konto na nk ( chodzi mi o FC ) to pisać na gadu lub na formspringu : )

Czemu nie wysyłacie zdjęć na urodziny ? :( Chcecie aby jeszcze to nie wyszło ? : <
PAMIĘTAJCIE o życzeniach bo nikt mi ich jeszcze nie przesłał ... jak coś to każde życzenia bd podpisane waszym imieniem ( tylko nie zapomnijcie go podać ; ) )
Tak to będzie wyglądało :
" .........
...........
........
..........
.............. " - Kasia ( PolishBelieber )
Chyba ,że bez podpisów tylko po prostu podpisze " PolishBelieber " napiszcie mi jak wolicie : )
Najlepiej na formspringu bo tam można najszybciej i bez logowania : ) 
Czemu nie ma żadnych komentarzy czytacie tego bloga  wgl ? : ]

P.S - Fajnie gdyby życzenia były wysłane na GG ale na maila też mogą być ; )


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz